Autopůjčovna RIGHT CARS - Praha

Buďte ihned a jednoduše mobilní bez nutnosti koupě vlastního auta. Půjčovna osobních aut, dodávek i minibusů nabízí nejnovější modely značek ŠKODA, Volkswagen osobní vozy, Volkswagen užitkové vozy, Kia a Audi, a to pro krátkodobé a dlouhodobé pronájmy soukromým osobám i firmám.

Kde si můžete půjčit vůz

koc_nahled

Praha 6 - Řepy

Karlovarská 814, 161 00 Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – pátek 8:00 – 16:30, sobota/neděle/svátky zavřeno
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Pobočka je umístěna v areálu Autosalonu Klokočka v přízemí Klokočka Office Centrum. Kancelář je označena polepem firmy.

letiste

Letiště Václava Havla

Aviatická 1092/8, Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – neděle 8:00 – 16:30, na potvrzené rezervace do 20:00, státní svátky zavřeno
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Letištní pobočka se nachází naproti příletové hale Terminál 1, v budově Europortu, vedle hotelu Marriot. Budova Europortu dále sousedí s Parkingem C. Kancelář je označena polepem firmy.

operak

Přistavení vozu po celé ČR

Rádi Vám přistavíme vůz, kam si budete přát.

Pokud nemáte blízko naši pobočku, využijte Pick Up Servis. V rámci této služby vám přistavíme vůz na kterékoliv místo v České republice. Vozidlo si u nás tak můžete půjčit pohodlně kdekoliv.

Praha 6 - Řepy

Praha 6 - Řepy

Karlovarská 814, 161 00 Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – pátek 8:00 – 16:30, sobota/neděle/svátky zavřeno
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Pobočka je umístěna v areálu Autosalonu Klokočka v přízemí Klokočka Office Centrum. Kancelář je označena polepem firmy.

222 197 888 Navigovat
Letiště Václava Havla

Letiště Václava Havla

Aviatická 1092/8, Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – neděle 8:00 – 16:30, na potvrzené rezervace do 20:00, státní svátky zavřeno
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Letištní pobočka se nachází naproti příletové hale Terminál 1, v budově Europortu, vedle hotelu Marriot. Budova Europortu dále sousedí s Parkingem C. Kancelář je označena polepem firmy.

222 197 889 Navigovat
Přistavení vozu po celé ČR

Přistavení vozu po celé ČR

Rádi Vám přistavíme vůz, kam si budete přát.

Pokud nemáte blízko naši pobočku, využijte Pick Up Servis. V rámci této služby vám přistavíme vůz na kterékoliv místo v České republice. Vozidlo si u nás tak můžete půjčit pohodlně kdekoliv.

222 197 888 Více informací

Poptejte zapůjčení auta ve 4 krocích

Krátce nám sdělte, jaké auto si chcete půjčit, na jak dlouho a kde si ho budete chtít vyzvednout. V co nejkratší době se Vám ozveme zpět.

Mám zájem o půjčení auta

Vyzvednutí vozu

Vrácení vozu

Kategorie vozu, převodovka

Vaše kontaktní údaje

* povinný údaj

Průběh zapůjčení auta

Zápůjčka probíhá v 6 jednoduchých krocích.

Nejčastěji kladené dotazy a užitečné informace

Níže naleznete odpovědi na nejčastější otázky, užitečné informace a veškeré potřebné dokumenty pro úspěšné zapůjčení auta.

hero_desktop_kariera

Nejčastěji kladené dotazy (11)

Doklady potřebné k zapůjčení vozu

  • Fyzická osoba

občanský průkaz/pas
řidičský průkaz sk. B
doklad k ověření adresy (SIPO, vyúčtování za elektřinu, služby apod. znějící na jméno a adresu klienta s max. stářím 2 měsíce)
platební karta

  • Živnostníci

kopie živnostenského listu
osvědčení o registraci k DPH
občanský průkaz
řidičský průkaz
platební karta

  • Firmy

výpis z Obchodního rejstříku
osvědčení o registraci k DPH
občanský průkaz podepisující osoby
občanský a řidičský průkaz řidiče
plná moc (v případě nepřítomnosti statutárního zástupce při podpisu smlouvy)
platební karta

Asistenční služba 24 hodin

  • Jak se mohu spojit s asistenční službou?

Volejte na telefonní číslo +420 702 209 925.

  • Moje vozidlo nestartuje. Co mám dělat? 

V případě, že máte vozidlo s manuálním řazením, zkontrolujte, jestli jsou zavřené všechny dveře od vozidla a sešlápněte spojkový pedál. Poté zkuste vozidlo znovu nastartovat pomocí klíčů či tlačítka.

V případě vozidla s automatickou převodovkou zkontrolujte, že máte řadící páku v pozici „P“, poté sešlápněte brzdový pedál a vozidlo zkuste znovu pomocí klíčků či tlačítka nastartovat.

Pokud vozidlo stále nestartuje, volejte naši asistenční linku +420 702 209 925.

  • Moje vozidlo bylo odtaženo. Co mám dělat?

Volejte naši asistenční linku +420 702 209 925. Zde ověříme, jestli bylo vozidlo opravdu odtaženo.

Pomůžeme Vám s vyzvednutím vozidla z odtahového parkoviště.

  • Moje vozidlo bylo ukradeno. Co mám dělat?

Kontaktujte Right Cars na některém z telefonních čísel či volejte naši asistenční linku.

Zároveň ihned kontaktujte policii, se kterou je nutné sepsat zápis o odcizení vozu.

V co nejkratším čase dodejte zápis od policie, klíče od vozu, malý technický průkaz a zelenou kartu od vozidla na jednu za našich poboček.

  • Po příchodu k vozidlu jsem zjistil, že bylo poškozeno. Co mám dělat?

Kontaktujte Right Cars na některém z telefonních čísel či volejte naši asistenční linku.

K poškozenému vozidlu zavolejte policii a sepište s nimi záznam o poškození vozidla, s postupem Vám poradíme.

  • Mám prázdnou/ zničenou pneumatiku. Jak ji mohu vyměnit? Může mi někdo pomoci?

Vyměňte poškozené kolo za rezervní kolo, které se nachází ve vozidle.

Pokud se vám výměna nedaří, kontaktujte asistenční linku +420 702 209 925.

Poté kontaktujte jednu z našich poboček a domluvte se na výměně vozidla za jiné či na opravě poškozené pneumatiky.

  • Ztratil jsem klíče od vozidla nebo mi byly odcizeny. Co mám dělat?

Pokud jste si jistý, že vám klíče byly odcizeny, nevzdalujte se od vozidla.

Kontaktujte naši asistenční linku +420 702 209 925, kde Vás budou informovat o tom, co dále dělat.

  • Měl jsem dopravní nehodu. Co mám dělat?

Pokud jste měl dopravní nehodu a Vy nebo jiný účastník je zraněn, volejte tísňovou linku - telefonní číslo 112, zašlou vám pomoc.

Pokuste se zjistit a sepsat co nejvíce podrobností o dopravní nehodě a vše sepište do „Evropského záznamu o dopravní nehodě“ – formulář je v dokladech k vozidlu.

Volejte asistenční linku +420 702 209 925 pro další pokyny, jak postupovat.

Platba za vozidlo

  • Mohu za pronájem vozu zaplatit platební kartou?

Za pronájem vozu je možné zaplatit platební kartou – kreditní nebo debetní.

Platební karta musí být vždy psána na jméno klienta, který si vozidlo půjčuje.

Na platební kartě je vždy blokován deposit za vozidlo ve výši, která odpovídá skupině zapůjčeného vozidla.

  • Mohu za pronájem vozu zaplatit v hotovosti?

Platba v hotovosti není možná.

  • Je možný pronájem vozu s platbou na fakturu?

Tato možnost je pouze pro klienty, které s naší společností dlouhodobě spolupracují a mají sepsánu Rámcovou smlouvu o pronájmu automobilů.

  • Jakým způsobem a jak dlouho blokujete na mé kartě deposit za vozidlo?

Deposit za vozidlo blokujeme takzvanou předautorizací na platební kartě – finanční prostředky jsou zablokovány na Vašem účtu po celou dobu pronájmu vozu a nejsou převáděny k nám. Blokaci rušíme při vrácení vozu.

Cesta do zahraničí

  • Mohu se zapůjčeným vozidlem vycestovat do zahraničí?

Ano, je to možné - v rámci EU, ale je potřeba to nahlásit na začátku zápůjčky a získat povolení k výjezdu. Výjezd do zahraničí je zpoplatněn. Přesnou částku Vám sdělíme v kanceláři nebo po telefonu.

Prodloužení zápůjčky

  • Je možné si během zápůjčky zápůjčku prodloužit na delší dobu?

Ano, je to možné - kontaktujte nás na některé z našich emailových adres s žádostí o prodloužení zápůjčky, pokud nebude vozidlo rezervováno pro dalšího klienta, Vaši žádost s Vámi vyřešíme.

Platba za prodloužení pronájmu musí proběhnout ve chvíli, kdy pronájem vozu prodlužujete, detaily opět domluvíme během řešení prodloužení zápůjčky.

Vyzvednutí a vrácení vozidla mimo otevírací dobu

  • Mohu si vozidlo vyzvednout mimo otevírací dobu poboček?

Ano, je to možné, ale je potřeba počítat s příplatkem za vyzvednutí mimo otevírací dobu.

V případě neplánovaného zpoždění letadla nás prosím kontaktujte na tel.: +420 702 209 925, abychom se zápůjčkou počítali i na pozdější dobu a mohli na Vás počkat.

  • Mohu vrátit vozidlo mimo otevírací dobu?

Ano, vrátit vozidlo mimo otevírací dobu poboček je možné na obou pobočkách bez poplatku.

Vozidlo lze zaparkovat a nechat klíče buď v Return Boxu na letištní pobočce, nebo u ostrahy na pobočce v Karlovarské ulici.

Za vozidlo ale odpovídáte do doby, než si vozidlo převezme náš pracovník.

Kouření ve vozidlech

  • Mohu v zapůjčeném vozidle kouřit?

Určitě ne – v našich vozidlech je zákaz kouření, a to pod pokutou 5.000,- CZK.

Dopravní přestupky a jejich řešení

  • Během zápůjčky spáchám se zapůjčeným vozidlem dopravní přestupek, jaké bude jeho řešení?

Dopravní přestupky, které je možné řešit pouze úhradou určené částky, řešíme úhradou a uhrazenou částku vám přefakturujeme s administrativním poplatkem. Pro Vás to tedy znamená, že jste bez starostí a bez přičtených bodů na kartě řidiče.

O dopravním přestupku a fakturaci vás vždy informujeme emailem.

Dopravní přestupky, kde je nutno nahlásit řidiče, který dopravní přestupek spáchal a není možné je vyřešit úhradou, musíme řešit tak, že určeným orgánům předáme Vaše údaje a oni vyřeší přestupek přímo s Vámi.

Dálniční poplatky

  • Je v ceně pronájmu i dálniční známka pro ČR?

Ano, v ceně pronájmu je zahrnuta dálniční známka pro Českou republiku.

  • Jsou v ceně pronájmu i dálniční známky pro jiné státy EU?

Ne, pouze pro Českou republiku. Známky jiných států si musí uživatel vozu při překročení státních hranic zakoupit na vlastní náklady.

Pohonné hmoty

  • Dostanu vozidlo s plnou, nebo prázdnou nádrží?

 Vozidlo Vám zapůjčíme s plnou nádrží a s plnou nádrží se vozidlo také vrací.

  • Pokud vrátím vozidlo nedotankované, jak se to řeší?

Bude Vám naúčtována nedotankovaná část nádrže za průměrnou cenu v ČR a k tomu přičten dotankovací poplatek a DPH.

  • Je možné si předplatit plnou nádrž, abych při vrácení nemusel řešit dotankování vozu?

Ano, je možné si předplatit tuto službu – cena se odvíjí od velikosti nádrže vozu a bude vám sdělena na přepážce při za půjčení vozu.

Věk řidiče

  • Máte nějaké omezení ohledně délky vlastnění řidičského oprávnění?

Ano, řidič, který si chce u nás zapůjčit vozidlo, musí být vlastníkem řidičského oprávnění minimálně 1 rok.

  • Máte nějaké omezení ohledně věku řidiče?

Ano, řidič by měl být ve věku 21 – 75 let

Pokud se řidič do tohoto věkového rozpětí nevejde, je možnost si připlatit zvláštní připojištění, aby si vozidlo mohl zapůjčit. Musí ale splňovat podmínku délky vlastnění řidičského oprávnění.

hero_desktop_documents

Dokumenty ke stažení (5)

Záznam o dopravní nehodě

Formulář záznamu o dopravní nehodě najdete v každém našem vozidle v deskách s dokumenty k vozidlu. Zde Vám ale nabízíme také PDF verzi ke stažení.

Dokumenty ke stažení

Karta první pomoci

Dokumenty ke stažení

Základní pravidla silničního provozu ve vybraných zemích EU

V přiložených kartách naleznete základní informace týkající se provozu vozidla ve vybraných evropských zemích (rychlostní limity, poplatky za dálnice apod.).

Dokumenty ke stažení

Přeprava dětí

Dbejte na bezpečnost svých dětí. Dítě, které měří nejvýše 150 cm a váží nejvýše 36 kg, by mělo být vždy přepravováno v autosedačce.

Obchodní podmínky nájemní smlouvy

Dokumenty ke stažení

Videogalerie

Potřebujete poradit se zápůjčkou vozu? Kontaktujte nás

ico-message
Zanechte zprávu

Odpovíme Vám následující pracovní den.

* povinný údaj