Audi

quattro landing

Nová tvář rodiny „Q“: Audi Q8

Výrazný design, průkopnické technologie a precizní zpracování splňující ty nejvyšší nároky - v Audi Q8 se prolínají všechna pozitiva, která značka Audi představuje. V interiéru se budete cítit příjemně jako v obývacím pokoji: je prostorný, luxusní a nabízí maximální konektivitu. Důkazem, že tento vůz neomylně patří do digitálního věku, jsou nejen inteligentní operační systém a špičková navigační technologie, ale i ovládací rozhraní MMI touch nebo hlasové ovládání. O agilní a suverénní jízdu se postarají podvozek a pohon, díky nimž se s Audi Q8 můžete vydat i mimo asfaltové silnice.
 

Spojení fyzické a digitální velikosti: Audi Q7

Svoji skutečnou velikost ukáže teprve za jízdy. Staňte se svědky digitálního pokroku pod kapotou nového Audi Q7 - s působivým arzenálem jízdních asistentů, mimořádným komfortem a prostorem až pro sedm osob.
 

Dynamický design a mimořádně zábavná jízda: Audi Q2

Městské SUV, které zaujme nejen svým působivým designem evokujícím výkon, ale také širokou škálou možností infotaiment systému a technologií dynamického odpružení. O mimořádné potěšení z jízdy a vynikající jízdní komfort se nejen ve městě postarají systémy, jako jsou progresivní posilovač řízení a adaptivní asistent řízení.
 

Získáte v něm mnohem více než jen SUV: Audi Q5

Nové Audi Q5 Vás nadchne spojením sportovnostimodelů Audi Avant s vysokou mírou praktičnosti, která Vám usnadní každodení cestování. Jeho nový sportovně laděný designový jazyk bude na první pohled fascinovat nejen Vás, zatímco za volantem Vás bude inspirovat jeho dynamika umocněná pohonem všech kol quattro.

Již od roku 1980 udává Audi směr v pohonu všech čtyř kol

Quattro znamená milník v automobilové historii - v roce 1980, kdy Audi představilo tuto technologii v modelu Ur-quattro, nenabízela rychloběžný, lehký pohon všech kol pro velké série žádná jiná automobilka. O šest let později nahradil dosavadní manuálně svorný mezinápravový diferenciál první generace nový diferenciál Torsen, již se schopností rozdělovat hnací sílu variabilně. Planetový převod s asymetricko-dynamickým základním rozdělením sil následoval v roce 2005. Audi vyvíjí další samosvorné mezinápravové diferenciály nepřetržitě dodnes a nastavuje laťku v oblasti trakce a jízdní dynamiky při zachování velmi nízké hmotnosti.

sni-mka-obrazovky-2019-02-15-o-13-07-48

Prověřeno terénem i historií

Audi nabízí pohon quattro každému modelu na míru. Zatímco u kompaktních řad s příčně zabudovaným motorem je lamelová spojka s hydraulickým ovládáním a elektronickou regulací namontovaná na zadní nápravě, sportovní model R8 s motorem uprostřed ji má na nápravě přední. V závislosti na jízdní situaci zajišťují tyto aktivní systémy optimální rozložení síly motoru na obě nápravy.

sni-mka-obrazovky-2019-02-15-o-12-09-04

Neváhejte a pořiďte si nové SUV

v Autosalonu Klokočka s pohonem Quattro v ceně a bez čekání. 

Potřebujete poradit s výběrem?

Obraťte se na naše prodejce. 

Ivo_Rosulek QR kód

Ivo Rosůlek
Prodejce nových vozů Audi

ivo.rosulek@klokocka.cz +420 602 363 112

Jan_Stary QR kód

Jan Starý
Prodejce nových vozů Audi

jan.stary@klokocka.cz +420 601 252 913