Co vás čeká

  • Administrativní podpora vedení společnosti (koordinace návštěv, schůzek, telefonů, porad, zasedacích místností, rezervací aj.)
  • Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
  • Příprava podkladů ke smlouvám včetně vzájemného porovnání
  • Evidence všech uzavřených smluv společnosti
  • Správa interních předpisů
  • Úzká spolupráce s každým oddělením ve firmě
  • Organizační a administrativní podpora celého týmu
  • Zajišťování a příprava podkladů pro jednání vedení společnosti 
  • Zpracování zápisů z porad
  • Evidence úkolů a reportů

Co požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Pokročilou znalost AJ nebo NJ, schopnost plynně komunikovat i po telefonu
  • Uživatelskou znalost práce s MS Office
  • Reprezentativní a milé vystupování, asertivní jednání
  • Výborné komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost
  • Flexibilitu a ochotu na sobě pracovat

Co nabízíme

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Příspěvek na stravování
  • Slevy a výhody na vlastní produkty (např. servisní služby, pronájem, nákup či prodej vozidel apod.)
  • Možnost účasti na sportovních, společenských a kulturních akcí
  • Zaměstnání u stabilní společnosti

Další informace

  • Nástup možný ihned, případně dohodou
  • Postrádáte ještě nějakou informaci? Volejte: +420 222 197 702

Mám zájem o tuto pozici
Rychnovska- medailonik 2000x616

Autosalon Klokočka

Počátky společnosti Autosalon Klokočka se datují do roku 1988. V roce 2018 oslavila své třicáté narozeniny s více než 85 000 prodanými automobily na svém kontě. V současnosti zaměstnává více než 220 pracovníků na dvou pobočkách v Praze. Svým lidem nabízí zázemí stabilní společnosti a jistotu včasné mzdy.

Počátky společnosti Autosalon Klokočka se datují do roku 1988. V roce 2018 oslavila své třicáté narozeniny s více než 85 000 prodanými automobily na svém kontě.


Od prodejce nových vozů přes správu vozového parku jsem se dostala do oddělení lidských zdrojů. Na téhle firmě se mi líbí, že pokud se rozhodnete změnit svůj kariérní směr, Autosalon Klokočka vám vyjde vstříc. Osvědčené a loajální pracovníky si hýčká a investuje do jejich rozvoje. Věřím, že až se rozhodnu kariérně opět posunout, nemám obavy se o tom v práci zmínit.
Zuzana Rychnovská personalistka

Zaměstnanecké benefity

ico-b-0

Příspěvek na
stravování

Kantýna / stravenky s denní dotací

ico-b-1

Občerstvení na
pracovišti

Nápoje jsou na našich pracovištích zdarma

ico-b-2

Firemní akce

Vánoční večírek, rodinný den, sportovní akce a mnoho dalších

ico-b-3

Sportovní a
společenské akce

Volné vstupenky na vybrané akce v průběhu celého roku

ico-b-4

Zaměstnanecké slevy

na firemní produkty

ico-b-5

Motivační program

od našich partnerů

ico-b-6

Kompletní servisní
služby

pro vlastní vůz se zaměstnaneckou slevou

ico-b-7

Operativní leasing

se zaměstnaneckou slevou

ico-b-9

Finanční bonus

při životních a kariérních výročích

ico-b-10

Placené volno

nad rámec dovolené

ico-b-11

Očkování proti
chřipce

zdarma 1× ročně

ico-b-12

Jazykové vzdělávací
kurzy

na pracovišti

ico-b-13

Vzdělávání a odborný
rozvoj

školení, zvyšování a udržování si kvalifikace

Všechny benefity

Máte zájem o tuto pozici?

Chcete se stát naším novým kolegou/kolegyní? Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám své CV a my se ozveme zpět.

Mám zájem

Asistent/ka obchodního ředitele

Vybrat soubor Soubor nevybrán
Vybrat soubor Soubor nevybrán
Vybrat soubor Soubor nevybrán

* povinný údaj